Menu

Festival Krumlov 33. ročník

Mezinárodní hudební festival Český Krumlov je už od roku 1992 oslavou hudby, kultury a umění.  

Services

  • Re-branding
  • UX & UI

Pro 33. ročník jsme opět zajišťovali komplexní projekt vizuální komunikace.

Nové logo a barvy ročníku vycházejí z tematiky “Múzy inspirující a tvořící” a odrážejí lásku k hudbě, kultuře 
a samozřejmě Českému Krumlovu.  

Jako každý rok, i letos jsme měli na starost jak online propagaci, tak tvorbu veškerých tiskovin a OOH.

V rámci online propagace jsme realizovali kromě základních grafických podkladů i cílené kampaně pro jednotlivé koncerty.

Zpracovali jsme reklamní spot pro Českou televizi 
a animované CLV pro reklamní prostory ve veřejném prostoru – například v metru či na Václavském náměstí.

Vytvořili jsme také širokou škálu tiskovin, od základních prvků, jako jsou CLV, plachty a billboardy, až po komplexnější materiály, jako je festivalový časopis, brožura, noviny a denní programy.

Pro Festivalovou zónu v Klášterní zahradě a Městském parku jsme adaptovali logo a vizuální styl tak, aby byl nejen esteticky působivý, ale také aby podpořil atmosféru místa.

Tento přizpůsobený styl byl pak použit při vytváření tiskovin a další grafiky pro samotnou Festivalovou zónu.

Chcete s námi také spolupracovat?

Na co se podívat dál

Afázie

Branding, UX & UI, WordPress

SuperHalfs

OOH, Tiskoviny